12.24.2015

אלבום ברכות ליום הולדת 80

כל הרעיונות הטובים באים תמיד מהלקוחות :)
גם הפעם, זו הייתה הלקוחה שהציעה להכין את הדבר הזה - לא ממש אלבום ולא ממש ספר ברכות :)
אני קראתי לו אלבום ברכות :).
אז היעוד שלו כזה: בחלק מהעמודים (אלה עם הכיסים) ייכנסו ברכות כתובות ובשאר העמודים (אלה בלי הכיסים) יודבקו תמונות.

בהתחלה הצעתי ללקוחה שלי שאני אכין לה ספר ברכות עם כריכה מעוצבת ודפי כתיבה, אבל היא זו שהתעקשה שכל הדפים יהיו מעוצבים. אז סיכמנו על מבנה כזה, עם עיצוב מינורי רק בשוליים.
למזלי הייתה לי את הקולקציה המדהימה של BLUE FERN STUDIOS, דפים מושלמים שכל אחד מהמם אפשר פשוט למסגר גם ככה, בלי לגעת :)
ובאמת עם דפים כאלה לא הייתי צריכה להתאמץ הרבה, פשוט הוספתי בכל דף כמה אלמנטים שמתאימים לסגנון.
את הציטוטים והכותרות סיפקה לי הלקוחה, יש להם חשיבות עבור מקבלת המתנה.

חייבת לציין שזו הייתה פעם ראשונה שבחיבור וכריכת האלבום השקעתי יותר זמן מאשר בעיצובו. בכל זאת 20 עמודים בפורמט 30X30 זה בכלל לא פשוט :)

















No comments:

Post a Comment

I'll happy to see your comments :)
Thank you!