5.30.2015

אלבום לסונצ'וק שלי

זהו, הסנדלר כבר לא לגמרי יחף :)
אחרי 3 שנים, סוף סוף הגעתי גם לעיצוב אלבום של סוניה, וגם זה רק בזכות שהייתי צריכה דוגמה לסדנאות שלי שיהיו ביוני - יולי, ואחר כך גם בספטמבר.

בהתחלה רציתי לעצב אלבום של השנה הראשונה, כמו שנהוג, אבל אז ראיתי שאין מספיק תמונות מכל חודש, וגם לא כולן מוצלחות או מעניינות. בסוף החלטתי על קונספט אחר לגמרי. פשוט אספתי את כל התמונות הטובות מהלידה ועד היום, וחלקתי לפי נושאים. יצא לי 12 עמודים. מראש ידעתי שהאלבום יהיה מעוצב בסגנון קרוב לשאבי שיק. למטרה הזו טיפלתי בכל התמונות בפוטושופ, הורדתי להן קצת צבעוניות והבהרתי אותן מאוד, כדי שישתלבו יפה עם הדפים. 

כשאני מעצבת אלבום אני תמיד אוהבת לקחת 2 קולקציות קצת שונות, אבל שישתלבו יפה אחת עם השניה. למה 2 קולקציות ולא אחת? כדי שהאלבום לא יהיה משעמם.
הפעם לקחתי את הליין החדש של מאיה דיזיין (Vintage Baby) ואת הליין החדש של פרימה (Butterfly).

שמתי לעצמי משימה לבנות בכל עמוד קונסטרוקציות מעניינות שיאפשרו לי להכניס כמה שיותר תמונות.
בעיצוב עצמו לא רציתי דווקא שיהיה תינוקי, אלא יותר לכיוון שמתאים לילדה בכל גיל.

פורמט האלבום 20 על 25 ס''מ, 12 עמודים, 44 תמונות בגדלים שונים. התמונה הכי גדולה היא בגודל 9 על 13 ס''מ, כל השאר יותר קטנות.








































1 comment:

  1. אהבתי את הכריכה הורודה. אהבתי את הזה שהסגנון מתאים לילדות ולתמונות.

    ReplyDelete

I'll happy to see your comments :)
Thank you!