2.19.2015

מה זה Shabby Chic?

בוקר טוב!
היום אני רוצה לספר לכן קצת על אחד הסגנונות האהובים עלי - שאבי שיק.
אני לא אכנס לכל הפרטים ההיסטוריים, את זה בקלות תוכלו למצוא בוויקיפדיה. אבל אני כן רוצה לדבר על הסגנון הזה מנקודת מבט של סקראפבוקינג או עיצוב אלבומים.

אם אתן מחפשות השראה לסגנון השאבי, אני מאוד ממליצה לראות סרט "מארי אנטואנט", הוא כולו השראת שאבי שיק אחת גדולה :)

אז מה הם המאפיינים של הסגנון?

1. צבעים פסטליים: וורוד, תכלת, קרם, סגול בהיר.
מבחינת יצרני הסקראפ האמריקאים  אין הרבה יצא בסגנון הזה. אני אישית עברתי ליצרנים פולניים - הרבה יותר זול והרבה יותר איכותי. הנה כמה דוגמאות:

 


2. תחרה: בדרך כלל עשויה מכותנה, וגם בגוונים בהירים
את רוב סוגי התחרה ניתן לרכוש בארץ, בנחלת בנימין בתל אביב. אני קונה גם בארץ וגם בחו''ל. אפשר למצוא תחרה יפיפייה באליאקספרס או באיטסי. הנה כמה קישורים:






3. פרחים: המון פרחים מכל מיני סוגים, אבל בעיקר שושנים
החנות האהובה עלי של פרחים http://www.wildorchidcrafts.com/index.php?main_page=index





4. קישוטים: צורות שונות עשויות מפוליאסטר (דמוי גבס), פנינים, קריסטלים, גליטר, דוייליס.








יש כאלה הטוענים שעבודה בסגנון הזה חייבת לעבור איזשהו יישון. בעיניי זה פחות חשוב, כל עוד העבודה יוצרת אווירה שיקית ורומנטית :)

ועכשיו כמה דוגמאות לעיצובים שלי בסגנון הזה :)

1. Shadow Box עם מקום לתמונה אחת:


2. כמה כרטיסי ברכה:






3. אלבום לתינוקת/ילדה:









4. כמה מסגרות מעוצבות לבית:




אז כמו שאתן רואות, המגוון של העבודות שניתן ליצור בסגנון הזה הוא עצום.

בא לכן סדנאות בסגנון הזה? חשבתי על 2 אפשרויות:
1. סדנה של כרטיסי ברכה. נגיד נוכל ליצור 2 כרטיסי ברכה יפים ומושקעים, והסדנה תעלה 180 ש''ח
2. סדנת שדאו בוקס קטן - 220 ש''ח

התכנון הוא לקראת סוף מרץ - תחילת אפריל, בטוח בימי שישי, יש אפשרות לעשות את זה בחולון ובנתניה.
אז מאוד אשמח אם תכתבו לי האם אתן בעניין של סדנאות כאלה באופן כללי, ואם כן, אז איזו מה-2, ואיפה יותר נוח לכן - חולון או נתניה. את התשובה אני אשמח לקבל למייל olush.olush@gmail.com

תודה!





3 comments:

  1. תודה על הטיפים לקניה! הכל כל כך יפה אצלך..

    ReplyDelete
  2. העבודות שלך מהממות יותר נכון להגיד מושלמות!!!!
    תודה על הטיפים אף פעם לא ניסיתי לקנות ברשת עדיין ודברים שהראת פה
    כל כך יפים אולי כדאי לנסות .
    לגבי סדנאות הייתי שמחה ללמוד לעשות כרטיסים מהממים כאלו
    לגבי תאריך בנתיים אין לי תוכניות לאף אחד מהם כך ששניהם מתאימים ומיקום
    חולון:-)
    תודה על השיתוף

    ReplyDelete
  3. הכל כל כל מושלם אני מאוד מתחברת לסגנון שאבי שיק

    ReplyDelete

I'll happy to see your comments :)
Thank you!